Tuesday, April 10, 2007

De ce nu?


Ideea de a face un blog sezonal mi-a venit vizitînd bloguri asemănătoare făcute de şi pentru autorii de limbă engleză. Le puteţi vedea singuri: UKKU SPRING HAIKU, SUMMER HAIKU, Falling Haiku, Winter Haiku, Spring Haiku 2007.

Cred că se simţea nevoia unei iniţiative asemănătoare pentru autorii de limbă română.

În bara din dreapta, găsiţi instrucţiuni pentru a activa pe acest blog. Pe parcus le voi adăugi dacă va fi necesar.

Primăvara a început deja. Să n-o lăsăm să treacă fără a-i mărturisi adevărul.


4 comments:

Maria Tirenescu said...

O întrebare: pot fi postate şi poze? În acest caz, ce etape trebuie să urmăm? Am câteva poze făcute în gradina casei mele.

Corneliu Traian Atanasiu said...

Sigur că poţi. Dar e bine să le foloseşti într-un montaj cu poeme. Şi să te instruieşti cum. Poţi face o haiga scriind pe imagine. Sau poţi pune textul sub ea.

Ai un buton în bara de sus, cînd eşti în modul Compose (nu Edit html), pentru imagine. El îţi deschide acolo o fereastră şi poţi alege imaginea din fişierele tale sau cu un URL de unde o ai găzduită. Sînt şi alte reglaje pe care le dibuieşti încercînd. Şi cum totul poate fi corectat, merge pe încercate. Nu te lăsa.

Maria Tirenescu said...

Voi încerca, deşi mi se pare că va fi mai uşor să încep un blog nou.

Nu mă las, dar mai trebuie să învăţ. Aici se vede cât de important e rolul profesorului. Toţi învăţăm. Cât de reală e formarea continuă, în cazul nostru!

Maria Tirenescu said...

Am reuşit!